Psychology روانشناسی

 

موسسه سنین

مدیرعامل سازمان مردم نهاد سنین گفت:  بیماران مبتلا به سرطان بستری و سرپایی در بیمارستان از خدمات اختصاصی مشاوره روانشناسی در دو بعد فردی و گروهی و سایر طرحهای سلامت محور سنین بهره‌مند می‌شوند.

 

 جناب آقای مهندس رضایی مدیرعامل سازمان مردم نهاد سنین گفت:  بیماران مبتلا به سرطان بستری و سرپایی در بیمارستان از خدمات اختصاصی مشاوره روانشناسی در دو بعد فردی و گروهی و سایر طرحهای سلامت محور سنین بهره‌مند می‌شوند. مدیرعامل سنین در گفت‌وگو با خبرنگار سنین در شیراز با بیان اینکه شتاب ابتلا به سرطان  در شیراز رو به افزایش است لذا برگزاری همایش و کارگاه ها، بهره گیری از اثرات مثبت روانشناسی و معنویت، بهبود شرایط زندگی بیماران و ارائه خدمات آموزشی با هدف پیشگیری از ابتلا به سرطان در بین بانوان استان را از جمله ضروریات دانست.

  سنین به عنوان نخستین انجمن و نهاد غیردولتی در مسیر پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان گام برداشته که امیدواریم به تمامی برنامه‌های خود در این زمینه نائل شود. مدیرعامل  حمایت از بیماران سرطانی شایع ترین مشکلات روانی و روحی بیماران مبتلا به سرطان را افسردگی، اضطراب و اختلال در عملکرد اجتماعی عنوان کرد و گفت: معتقدیم عدم برطرف کردن این موارد سبب کاهش اثربخشی درمان‌های دارویی و مراقبتهای پزشکی می‌شود در نتیجه  موسسه سنین شیراز در نظر دارد تمامی بیماران مبتلا به سرطان بستری و سرپایی در بیمارستان را در صورت تمایل بیمار تحت پوشش خدمات اختصاصی مشاوره روانشناسی قرار دهد.

وی با بیان اینکه این خدمات در دو بعد فردی و گروهی به بیمار و خانواده آن‌ها ارائه می‌شود، ابراز کرد: خدمات مشاوره روانشناسی در تمام طول دوره درمان از آغاز دوره‌های شیمی درمانی تا پایان دوره‌های درمان و فاز بهبودی ارائه می‌شود

 

   چکیده مطالب:

سنین ،  شیراز،  سرطان ،  روانشناسی

 

 

 

 

 

 


      سایر خدمات:

      

      

      روانشناسی سرطان:

       ارتباط با ما:

        درباره ما

      عضویت در سایت

      عضویت در موسسه

      سفارش کتاب